Adrifund – zagon podjetniških ali kreativnih idej

V KIKštarterju je v torek 11.4.2017 potekala zanimiva in predvsem zelo uporabna delavnica za zagon podjetniških in kreativnih idej. Delavnico je vodil Matej Rauh, soustanovitelj prve slovenske spletne platforme za množično financiranje Adrifund, kjer se predstavljajo različni projekti, ki za zagon potrebujejo denarna sredstva.  Projekti, ki se znajdejo na platformi so si medsebojno različni kot so le lahko, saj se v tem trenutku za financiranje potegujejo tako seksi kombiji, ki človeka odžejajo, kot knjige ki čakajo na izdajo, do dobrodelnih projektov in filmskih ter fotografskih projektov.  Skratka Adrifund  je primerna platforma tako za podjetniške ideje, kot tudi ljubiteljske ideje, katerim posvečate svoj prosti čas in imajo potencial za razvoj v nekaj več kot samo hobi. Več o aktualnih projektih najdete na Adrifound.

V uvodni predstavitvi je Matjaž Jug poudaril, da bo KIKštarter skupnost pomagala projektom tako pri razvoju ideje kot pri nadaljnjem zagonu projektov na platformo. Tako so udeleženci dobili dodatno podporo, ki je tako pomembna predvsem pri pridobivanju podpornikov projekta. Po uvodnih predstavitvah je sledila še predstavitev projektov: Muzikel Veronika Deseniška želi z lokalnimi umetniki obuditi zapuščeno kulturno dediščino, Bisterum želi izdati knjigo, ki starejšim in ljudem po možganski bolezni pomaga pri izboljšanju spomina, Uslugec pa je mlado podjetje za pomoč starejšim in mlajšim pri vsakodnevnih opravilih, Grafikum z inovativnimi grafičnimi rešitvami, Aleš z idejo o gostilni z fuzijsko hrano. Projekti so zelo zanimivi, njihovi snovalci pa so spoznali možnosti za nadaljnji razvoj svojih projektov.

Sledila je izčrpna predstavitev same platforme in ključnih elementov nagradnega množičnega financiranja. Sama platforma in ekipa v primeru izbora projekta, podpira le tega v nadaljevanju kot ambasador. Ključna pa je ekipa sama, ki mora po umestitvi na platformo, vse svoje sile usmeriti v prepoznavnost in pridobivanje podpornikov. Zasnova projekta in sama kampanja morata predstavljati grajenje skupnosti, ki se poistoveti s projektom. Takšno skupnost pa je potrebno začeti graditi že pred samo objavo na spletni platformi.

V nadaljevanju se je z vsakim posameznim udeležencem razdelalo vse ključne elemente tako za pripravo posameznega projekta, kot za nadaljnje korake. Skratka v KIKšraterju je bilo zopet delovno v pozne ure, vendar so kljub temu udeleženci domov odšli zadovoljni, saj so razvijali svoje ideje, ki jim predstavljajo veselje. Dobili pa so tudi podporo za realizacijo svojih projektov, kar je na začetku vsake poti več kot dobrodošlo. Na to temo bomo seveda še pisali, ko bodo projekti zreli za kampanijo na Adrifund.