Loading Events

« All Events

  • This event has passed.

Akademija marketinga: Instagram za prehrambena podjetja

13 May 18:00 - 20:00

Na 3. dogodku sklopa delavnic Akademija marketinga se nam bodo pridružila 3 podjetnice, katerih glavni kanal za ustvarjanje posla je Instagram.

Nina Štefe in Tjaša Smuk

Tjaša Smuk je branding in produktna fotografinja ter vizualna strateginja, ki ustvarja pod blagovno znamko Moj Vibe. Tjaša se dobro spozna tudi na fotografiranje hrane, saj je v okviru svoje blagovne znamke Delishi, izvajala različne kuharske delavnice in opravljala različne fotografske storitve za zunanje naročnika.

Nina Štefe pa je lastnica butične trgovine Čas za kavo, ki se nahaja v centru Ljubljane. Čeprav je trgovina šele razmeroma nova (odprla se je leta 2019), je že od samega začetka velika uspešnica. Do odprtja trgovine je prišlo povsem organsko, saj je bila Nina najprej le ustvarjalka Instagram profila Čas za kavo, kjer je delila slike z motivi kave drugih kavoljubcev, kasneje pa se je preizkusila s podajo belih skodelic z napisi. Skodelice so bile tudi na Ninino presenečenje velik hit, zato je hitro prišlo do potrebe po večjih prostorih in tako je nastala ena lepših trgovin v Ljubljani, z najbolj instagramabilnimi izdelki.

Tjaša in Nina sta lansko leto združili moči in pripravili serijo videodelavnic ter izobraževanj pod imenom Virtualna kavarna Bossy caffe. Bossy Cafe je prostor, kjer boš pridobil vse kar potrebuješ, da svojo idejo spremeniš v biznis ali obstoječi brand poneseš na višji nivo. Njuno vizijo uresničujeta tako, da se povezujeta z različnimi strokovnjaki iz najrazličnejših področji ter tako pripravita celoten paket znanj, ki naj bi jih imel podjetnik oz. marketingaš, ki skrbi za prepoznavnost produktov; tudi prehrambenih.

Članom skupnosti SRIP Hrana bo na voljo enomesečni brezplačni dostop do masterclass vsebine na temo Instagrama, ki se nahaja na spletni strani www.bossycafe.com, poleg tega pa ju bomo 13. maja 2021 (zares upamo, da v živo) gostili v Zadrugi KIKštarter z.b.o. v Kamniku, kjer bosta odgovarjali na vaša konkretna vprašanja. Pripravite vprašanja 🙂 📝
V okviru enomesečne naročnine v okviru Bossy cafe, boste dostopali do Masterclassa na temo Instagrama! 📽✨

 

Članom skupnosti SRIP Hrana

– kako dvigniti Instagram profil na višji nivo

– s katerimi »tips and tricks« doseči čim več sledilcev

– kako aktivirati sledilce, da bodo čim bolj aktivni (všečki, komentarji, delitve vsebin…)

– triki za dobre fotografije narejene z mobilnim telefonom

– strategija za objavljanje in kako ustvariti enakomeren in lep »feed«

– grajenje prepoznavnosti blagovne znamke in prepoznavnost spremeniti v podajo

– česa ne početi na Instagramu

– primeri dobre in slabe prakse

 

Nastja Kramer Pesek

Je solastnica in soustanoviteljica spletne trgovine Malinca, ki jo je leta 2014 ustanovila s svojo prijateljico Andrejo Stopar.

Nastja z ekipo obvlada marketing, saj njena spletna trgovina v Sloveniji in tudi izven naših meja, podira rekorde. Tudi njen Instagram profil ima več kot 40.000 sledilcev.

Nastja se nam po pridružila na dogodku 13. maja in povedala nam bo, kakšna je njena startegija na omenjenem omrežju in kako je pri velikosti podjetja še vedno uspe ohranjati osebno odnos s kupci.

Delavnica bo potekala v živo v Zadrugi KIKštarter, Fužine 134, Kamnik.
Kdaj: sreda, 13. maj 2021 od 18. do 20. ure
Obvezne predprijave na: https://forms.gle/9syTKjbudWYhbk1h9 (Število udeležencev je omejeno)

 

Za člane SRIP Hrana je dogodek brezplačen.

SRIP Hrana

Akademija marketinga poteka pod okriljem SRIP strateško razvojno inovacijsko partnerstvo – hrana. »Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj«