Loading Events

« All Events

Videokonferenca: Izkušnje z zbiranjem sredstev prek Kickstarterja

4 June 18:00 - 20:00

Free

V četrtek, 4. junija 2020, vas vabimo na videokonferenco, ki bo še posebej zanimiva za vse tiste, ki razmišljate o zbiranju sredstev prek Kickstarterja.

Kickstarter je ena najbolj znanih globalnih platform za množično financiranje. Za tak način zbiranja sredstev se pogosto odločajo tudi slovenski podjetniki. Prednost tovrstnih platform je v tem, da se lahko za predvideni produkt preveri povpraševanje pri potencialnih kupcih, še preden pride do zagona množične proizvodnje.

Princip zbiranja sredstev je tak, da podjetnik oziroma podjetniška ekipa najprej pripravi obsežen opis in promocijsko gradivo izdelka, ki služi kot osnova za zagon kampanje. Določiti je treba rok, do katerega se bodo sredstva zbirala, in finančni cilj, ki ga mora ekipa zbrati, da bo kampanja uspešna. Interesenti, ki so izdelek pripravljeni kupiti, prispevajo zahtevan znesek in če je skupna vsota vseh nakazil ob koncu kampanje vsaj tolikšna, kot je bil zastavljen cilj, ekipa dobi zeleno luč, da zažene proizvodnjo.

Smiselno je, da podjetniki pred zagonom kampanje pridobijo čim več informacij in si s tem povečajo možnosti za uspeh. O celotnem postopku lahko največ povedo prav tisti, ki so sredstva že zbirali na tak način – in bili pri tem uspešni.

Gosta videokonference bosta:

– Valentina Metež, članica ekipe, ki je zagnala kampanjo za aplikacijo H2O Globe, ki je namenjena povezovanju med potapljači in medsebojnemu informiranju;
– Žiga Frbežar, ki je zbiral sredstva za oWinder, navijalec avtomatskih mehanskih ur s posebnim načinom navijanja in pogona;

– Alojz Blažič, ki je na Kikstarterju uspešno zbral sredstva za izdelek Infinity Pad, blazino za sedenje, ki omogoča optimalno držo hrbtenice.

 

Gostje nam bodo odgovorili na vprašanja kot so:

  • Katere so prednosti in slabosti zbiranja sredstev prek Kickstarterja oziroma komu bi tak način financiranja priporočili?
  • Kaj vse je treba vedeti pred zagonom kampanje? Kako se lotiti same priprave?
  • Kaj je po njihovem mnenju odigralo ključno vlogo pri tem, da so bili pri zbiranju sredstev uspešni?

Komu je videokonferenca namenjena?

Videokonferenca je namenjena vsem, ki se pripravljajo na snovanje kampanje za Kickstarter oziroma o tem razmišljajo kot o eni od opcij, ki bi se je lahko posluževali pri zbiranju sredstev za svoj produkt.

Na dogodek se je treba prijaviti prek RVSP-ja.

Po izvedeni prijavi boste na vnesen mail prejeli povezavo za dostop do videokonference.

Vljudno vabljeni!

RSVP

32 available Prijava na videokonferenco: Po izvedeni prijavi boste na vnesen mail prejeli povezavo za dostop do videokonference.
Send RSVP confirmation to:

Details

Date:
4 June
Time:
18:00 - 20:00
Cost:
Free

Organizer

KIKštarter
Email:
info@kikstarter.si