V KIKštarterju podpiramo podjetnike, ki razvijajo prehrambene produkte. Prav za njih smo uredili razvojno-živilsko delavnico, ki ustreza HACCP standardom. Namreč ureditev prostorov po HACCP standardih s primerno opremo in stroji, ki bo omogočala varen razvoj produktov, je običajno največji izziv, ki se pojavi na poti razvoja prehrambenega produkta.
Prehrambeni sektor je dinamičen in konkurenčen, zato v KIKštarterju pripravljamo sklop delavnic, ki vam bodo pomagali razumeti postopek razvoja prehrambenih produktov, njihovo tržno usmerjenost ter kakovostne in zakonske zahteve, ki jih je treba upoštevati.
Ena takšnih delavnic je že nami. Pomemben del ustvarjanja prehrambenega produkta je povezan tudi z blagovno znamko ter marketingom. Konec novembra se nam je v KIKštarterju pridružila Anja Korenč, art direktorica na marketinški agenciji Futura DDB, ki se kot edina lahko pohvali z nagrado Agencija tridesetletja festivala SOF.
Anja je zadnjih 10 let fokusirano gradila na specializiranosti v oblikovanje embalaže in brandinga. Svoje znanje in izkušnje o znamčenju in embalaži večkrat deli na predavanjih študentom Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani in na delavnicah raznih slovenskih inkubatorjev ter tehnoloških parkov. V preteklosti je so-ustanovila in ustanovila dve prehrambeni blagovni znamki: večkrat nagrajeno blagovno znamko I Like Tofu, ki je bila prisotna na večih trgih, in Bitchy Club, ki je postregla s precej drugačno vsebino. Danes aktivno sodeluje z različnimi velikimi in majhnimi naročniki ter zanje snuje kvalitetne in trdne oblikovalske rešitve ter le te prepleta z oglaševanjem. Njeno delo lahko vidimo na raznoraznih trgovskih policah in v različnih drugih medijih.
Na delavnici smo se spoznali s pojmi blagovna znamka, marketing in oglaševanje. Ukvarjali smo se s tem, kako znotraj prehrambene industrije zgraditi trdno in glasno blagovno znamko, zakaj je nenehno pomembno poslušati svoje potrošnike in kako morajo današnje blagovne znamke nujno zadovoljiti potrebe analognega ter digitalnega sveta. Govorili smo o primerih dobre prakse poznanih blagovnih znamk tako na slovenskem kot globalnem trgu in se natančneje spoznali z ozadjem grajenja blagovne znamke Bitchy Club.
Anjo je vedno zelo zanimivo poslušati, ko govori o blagovnih znamkah, grajenju le teh, marketingu in oglaševanju. Primere dobrih blagovnih znamk, ki svoj namen usklajeno ter jasno komunicirajo m na različnih kanalih, stresa kar iz rokava. Anja nas opozori tudi na “neposrečene” zgodbe, iz katerih se lahko veliko naučimo. Njen bogat nabor znanj, ki jih nabira s sodelovanjem z različnimi naročniki, vedno podkrepi z izkušnjami iz lastnih projektov, kar pa je sploh dragoceno.