Nalaganje dogodki

Delavnica: B2B prodaja s pomočjo umetne inteligence

16 aprila @ 09:00 - 12:00

Svet prodaje in marketinga se je v zadnjih letih precej spremenil, tudi na račun umetne inteligence. Če lahko prodajnik v 1 dnevu, povprečno prekliče 40 potencialnih strank, lahko na drugi strani umetna inteligenca v vašem imenu nagovori, več tisoč potencialnih strank dnevno. To s pridom izkoriščajo že večja in manjša podjetja. 

Tokratno predavanje bo namenjeni B2B prodaji, kjer bomo na praktičničnih primerih obdelali vse sodobne prodajne kanale oz. avtomatizacijo prodajnih procesov in pridobivanja leadov, s pomočjo sodobnih AI orodij. S sodobnimi orodij lahko hitreje kot kadarkoli pridete do ogromno potencialnih kontaktov za vaše storitve in izdelke na področju b2b segmenta. 

Na drugi strani pa se bomo dotaknili “old school” oz. klasičnih prodajnih kanalov, ki še vedno ostajajo podpora večini prodajnikov v b2b svetu .

Delavnico oz. prevanje bo vodil Martin Korenjak, v 3 urah pa nam bo predstavil vse prodajne taktike in organizacijo prodajnih procesov, ki jih je uspel vzpostaviti v svojih 15 letnih izkušnjah.

Svoje znanje je nabiral predvsem, kot soustanovitelj 3-eh podjetij, svojo kariero pa je začel kot tržnik oglasnega prostora v reviji Računalniške novice in vodilnega IT portala. Kot vodja prodaje je hitro osvojil precej znanja, kasneje pa se posvetil svojim projektom. 

Omisli.si Omisli.si je največja platforma v Sloveniji, kjer združujejo povpraševanja in ponudbo za več kot 130 različnih storitvenih področij. Mesečno posredujejo preko 5.000 povpraševanj in sodelujemo z več kot 11.000 ponudniki storitev.  Za hitro rast skrbi ekipa 9-ih ljudi. 

Harmonia.si je vodilni ponudnik masaž na delovnem mestu. Iz manjšega ponudnika (5 strank)  je s pomočjo Martina, podjetje samo v 2 letih zrastlo praktično v največje masažno podjetje, v Sloveniji. Masaže po podjetjih izvajajo za več kot 100 rednih naročnikov, med njimi tudi večja podjetja kot so: Adriatic Atlantic Grupa, Zavarovalnica Triglav, Generali, NKBM, Sparkasse itd. Če združiš ljubezen do storitve in strokovno znanje, potem je mogoče vse. 

Ribiskekarte.si je prvi in edini spletni servis za nakup ribiških dovolilnic na svetu, kjer lahko z nekaj kliki kupite ribolovno dovolilnic. Upravljalcem ribolovnih območij pa zagotavlja nemoten in 100% pretok denarja brez možnosti poneverb, ter pametno upravljanje ribolovnih območij s pomočjo sodobne tehnologije. Začeli so kot pionirji oz. praktično prvi spletni ponudnik, ki je omogočil nakup kart preko spleta. Storitev je kasneje zaživela tudi Avstrijskem trgu. 

Vse to ne bi bilo mogoče brez avtomatizacije prodajnih procesov. Delavnica je primerna predvsem za tiste, ki ste v b2b prodaji oz. prodajate svoje izdelke ali storitev podjetjem. 

Nova šola:

  • Kako “skrajpati leade” na spletu s pomočjo sodobnih orodij kot je Phantom Buster, Dropcontact, Linkedin sales navigator?
  • GDPR, kje, kdo, zakaj in kako, tveganja…
  • Čiščenje baze podatkov, da ne padamo na spam liste. Katera orodja uporabiti za ta namen? Ali registriati posebno domeno za potrebe e-marketinga?
  • Predstavitev orodij in procesov za črpanje in pridobivanje leadov (dropcontac, phantom buster). 
  • Nastavitev autopilota za prodajo & cold prospecting.  
  • Lemlist vs. Mailerlite oz. ostala orodja za pošiljanje masovnih emailov. Kako nastaviti auto kampanje.
  • Poprodajni  procesi. Kaj početi z leadi, ki smo jim uspeli prodati in kaj z tistimi, ki jim nismo?
  • Marketing automation s pomočjo CRM orodij (Active campaign vs. SalesForce

Stara šola:

  • Telefonska prodaja(kot osnovni prodajni kanal in podpora za zaključevanje prodaje)
  • Mreženjski dogodki in konference. Kako pridobivati in vzdrževati bazo kontaktov, ki jih pridobite na dogodkih.
  • FB leads
  • Zaposlitev in motivacija prodajnih kadrov. Kako potekajo postopek izbire in načini plačila.
  • Klasični e-mail marketing
  • Prodaja preko priporočil. Kako nagovoriti obstoječe stranke, da vas priporočijo dalje?
  • Darilni boni in Affialite sodelovanja kot oblika kreiranja prodajnih priložnosti.
  • Mreženjski dogodki in konference. Kako pridobivati in vzdrževati bazo kontaktov, ki jih pridobite na dogodkih. Gradnja socialnega kapitala. 
  • Upsell/downsell. Kako kreirati tovrstne ponudbe.
  • S pozicioniranjem do vodilnega mesta v panogi. 

Delavnica je za člane KIKštarterja brezplačna, za ostale je vstopnina 40€+DDV.

Kako postaneš član KIKštarterja? Preveri tukaj.

Prijava na delavnico: KLIK KLIK

Podrobnosti

Datum:
16 aprila
Ura:
09:00 - 12:00
Kategorija Dogodek:
Dogodek Oznake:
Naše spletno mesto uporablja piškotke. Določite svoje nastavitve zasebnosti in/ali se strinjate z našo uporabo piškotkov.
Več