- Ta dogodek je minil.
Grajenje osebne blagovne znamke s pomočjo orodja Miro
7 septembra @ 09:00 - 12:00
Osebno blagovno znamko lahko brez težav postavimo ob bok drugim, neosebnim blagovnim znamkam. Ali z drugimi besedami povedano, tudi pri grajenju osebne blagovne znamke veljajo podobna pravila, le da se pri sledenju le teh lahko nekoliko bolj zabavamo, predvsem pa zasledujemo svoje osebne vrednote. Na delavnici bomo tako poleg spoznavanja pomembnih pojmov, ki se dotikajo blagovnih znamk, spoznali tudi, zakaj je v današnjem svetu pomembno zgraditi trdno osebno blagovno znamko, kako nam to lahko pomaga pri grajenju naše kariere, kako se tega lotimo in zakaj tega ne smemo enačiti z influenserstvom, ali pač?
Na delavnici Grajenje blagovne znamke s pomočjo0 orodja Miro boste spoznali, kako se sistematično lotiti grajenja blagovne znamke s pomočjo digitalnega orodja Miro. Uporaba Mira za grajenje blagovne znamke omogoča učinkovito sodelovanje in hitro sprejemanje odločitev. Z virtualnimi belimi tablami in miselnimi mapami lahko enostavno zbirate in organizirate ideje. Mood boardi in wireframe-i pomagajo razvijati vizualno identiteto blagovne znamke. Mapiranje poti strank in načrtovanje kampanj omogočata boljše strateško načrtovanje. Z orodji za povratne informacije in SWOT analizo lahko nenehno izboljšujete svoje strategije in prilagajate blagovno znamko tržnim spremembam.
Delavnico bo vodila Anja Korenč, art direktorica na marketinški agenciji Bold group. Zadnjih 10 let je fokusirano gradila na specializiranosti v oblikovanje embalaže in brandinga. Svoje znanje in izkušnje o znamčenju in embalaži večkrat deli na predavanjih študentom Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani in na delavnicah raznih slovenskih inkubatorjev ter tehnoloških parkov. V preteklosti je so-ustanovila in ustanovila dve prehrambeni blagovni znamki: večkrat nagrajeno blagovno znamko I Like Tofu, ki je bila prisotna na večih trgih, in Bitchy Club, ki je postregla s precej drugačno vsebino. Danes aktivno sodeluje z različnimi velikimi in majhnimi naročniki ter zanje snuje kvalitetne in trdne oblikovalske rešitve ter le te prepleta z oglaševanjem. Njeno delo lahko vidimo na raznoraznih trgovskih policah in v različnih drugih medijih. Anja je večkrat nagrajena art direktorica in oblikovalka.
Delavnica je odlična priložnost za podjetnike, ki si želijo vstopiti ali izboljšati svoj položaj na trgu prehrambenih izdelkov. Po koncu delavnice boste bolje pripravljeni na izzive, ki jih prinaša razvoj in trženje prehrambenih produktov, ter bolj samozavestni pri uresničevanju svojih poslovnih ciljev v tej industriji.
Delavnica bo potekala v soboto, 7. septembra 2024 med 9. in 12. uro v živo v KIKštarterju.
Prijave preko obrazca: KLIK KLIK OBRAZEC
Udeležba na delavnici je brezplačna, obvezna je prijava, saj je število udeležencev omejeno na 10. Ker bo delavnica praktične narave in bomo uporabljali digitalno orodje Miro, s seboj prinesite prenosni računalnik (v primeru, da ga nimate, vam ga lahko posodimo v KIKštarterju- pošljite sporočilo na info@kikstarter.si)