V iztekajočem letu smo natančno spremljali odzive udeležencev / naročnikov tako na domačem, kot na tujih trgih. Kaj bo torej vroče v naslednjem letu?
1. Kulinarični dogodki
Kulinarika in vse povezano s pijačo/hrano je »in«.
Ekipe si npr. lahko same ustvarijo svoj kiosk, pripravijo »ponudbo« ter jo aranžirajo za prodajo.Od sodelujočih se zahteva dobra organizacija pod časovnim pritiskom, poleg kulinaričnega znanja pa mora vsaka skupina razviti tudi marketinško – prodajne veščine.
2. Uporaba tehnologije
Kako privabiti oz. motivirati milenijce? Uporaba novih tehnologij je zelo dobrodošla, ne sme pa biti izključni razlog za obisk dogodka.
3. Poslovne simulacije
Stalne turbulence na poslovnem parketu zahtevajo stalen razvoj kompetenc. Udeležence se tako opremi z realnimi orodji in realnimi izzivi. Cilj je generiranje rezultatov v zelo omejenem času, če hočete pod stresom. Povečuje se koordinacija ekipe in izboljšuje komunikacijo med člani.
4. Glamping
Kaj pa, če bi vaš naslednji večdnevni team building organizirali v naravi ter spali kar v mobilnih hiškah ali pa na drevesu? Večdnevni dogodki v naravi poglobijo odnose, zaupanje in omogočijo bolj podoben vpogled v ekipo.
5. Celoletno načrtovanje dogodkov
Izobraževalni, zabavni ali rekreativni dogodki? Prava kombinacija vsega napisanega v optimalnem zaporedju, dogodki morajo biti skrbno načrtovani in v skladu s cilji organizacije. Vsega po malo v pravem razmerju.
6. Dobrodelnost
Ste si kdaj želeli pomagati prebarvati šolo ali popraviti igrišče? Dobrodelni projekti imajo takojšnje pozitivne učinke, saj sodelujoči nemudoma vidijo rezultate svojih aktivnosti. Izboljšajo tudi ugled organizacije in pogled zaposlenih na samo organizacijo.
7) Razvoj «neposlovnih« kompetenc zaposlenih
Želite, da se zaposleni naučijo upravljati z osebnimi financami, zdravo prehranjevati, biti v top formi ?
Ste našli kaj za vas?
Več na:
www.etc-adriatic.si