Zgodbarjenje na družbenih omrežjih
Kar na lepem si se znašel / znašla v bazenu marketinga, družbenih omrežij in vsakodnevnega pisanja besedil ter objav. Sprva je še nekako šlo, a bolj kot si se poglabljal/a v kakovostno vsebino, manj poguma za ustvarjanje ti je ostajalo. Zdaj si na točki, ko nočeš več delati "po starem" sistemu; striktno prodajna besedila ti niso v slast in želiš si nečesa novega, nečesa drugačnega - a česa, si še nisi na jasnem. Si že slišal/a za izraz "zgodbarjenje" (ang: storytselling)? Gre za neke vrste marketinško pripovedništvo, preplet kreativnega pisanja in (prodajnih) ciljev v ozadju. Zgodbe so namreč tiste, za katere živimo, ki jih dnevno dihamo, ki nas navdihujejo, h katerim se vedno znova vračamo in ki - če so zasnovane pravilno - na koncu dne tudi prodajajo. Pred teboj je delavnica, kjer boš spoznal/a zgodbarjenje družbenih omrežij in se naučil/a tudi sam/a pisati slastne (marketinške) pripovedi, namesto oguljenih fraz in zoprnih striktno prodajnih tekstov. Na delavnici bo govora o teh tematikah: Razmislek o družbenih omrežjih kot zgolj o kanalu, kjer imaš priložnost deliti vsebino in z njo graditi skupnost? Kaj je v prvi vrsti sploh namen družbenih omrežij; kako igrati to igro in kako ostajati zvest/a svojim zgodbam? Spoznaj in ustvari besedilni "moodboard", kolaž besed, po katerem te bodo bralci vedno prepoznali Odnos (do stvari, ljudi, pojmov) je temelj tvojega posla, pisanja in zgodbarjenja Skrivna sestavina vsake zgodbe - radovednost! Kako jo uporabiti kot povod za svojo kreativo; jo vključiti v pisanje in kakšen je njen namen v marketingu? Napake in spodrsljaji pri pisanju objav in pripovedi (s primeri vred) Taktike in prijemi pisanja, ki na vseh kanalih spletnega okolja vedno "palijo". Pa še mnogo drugih poslastic - brez nakladanja! :) Celotna […]