Delavnica “Uporaba SEO- optimizacije spletnih strani – priložnosti v podjetništvu” je bila organizirana v sodelovanju med KIKštarter Kamnik, GZS in točko SPOT svetovanje. Cilj delavnice je bil raziskati moč Search Engine Optimization (SEO) oz. optimizacije besedil za spletno stran ter socialna omrežja ter predstaviti ključne koncepte, najboljše prakse in strategije za izboljšanje vidljivosti podjetij na spletu. Kdor ustvarja vsebino na spletne strani in socialna omrežja, se močno zaveda, kako pomembna je optimizacija SEO.
Kaj smo spoznali na delavnici SEO optimizacije?
Na delavnici smo spoznali, kaj je optimizacija SEO in zakaj je pomemben za podjetništvo. Poudarek je bil na razumevanju delovanja spletnih iskalnikov ter prednostih, ki jih prinaša dobra SEO strategija za podjetja. Udeleženci so se seznanili z osnovnimi elementi uspešnega SEO, vključno z raziskovanjem, izbiro in uporabo ključnih besed, optimizacijo vsebine za obiskovalce in iskalnike ter tehnično optimizacijo spletnih strani.
Velik poudarek je bil tudi na izbiri ključnih besed oz. key word. Spoznali smo razlike med generičnim in dolgorepim, kdaj jih uporabljamo, kako jih najdemo in kako jih vključimo na našo spletno stran.
Na delavnici smo spoznali razliko med “On-site SEO” in “Off-site SEO”, kako izboljšati lokalno prisotnost podjetij na spletu ter uporabiti orodja (npr. Yoast SEO), ki nam bodo pomagala pripraviti besedila. Udeleženci so se naučili tudi uporabljati analitična orodja za spremljanje učinkovitosti njihovih SEO strategij in razumeli ključne metrike ter načine izboljšanja rezultatov.
Na delavnici smo se posvetili tudi prihodnjim trendom v SEO in prilagajanju novim spremembam, da bi ostali korak pred konkurenco. Praktične vaje so udeležencem omogočile, da so optimizirali vsebino, analizirali ključne besede ter delili izkušnje in reševali konkretna vprašanja.
Prav tako smo pregledali uspešne primere podjetij, ki so uspešno izkoristila SEO za rast svojega poslovanja, ter se naučili iz najboljših praks za navdihujoče ideje. Integracija SEO strategije v družbena omrežja in lokalno oglaševanje je bila še ena pomembna tema, ki smo jo obravnavali.
Poudarili smo pomen etičnega pristopa k SEO in izogibanje “črnim” tehnikam ter gradnjo trajne SEO strategije za dolgoročno uspešnost. Obenem smo se tudi pošalili, da je najboljše mesto za skrivanje trupla na drugi strani Googla, saj se redkokdo spusti tako globoko v rezultate iskanja. 😄
Mnenja udeležencev in ali bo še kakšna delavnica, kjer bomo spoznali kaj je SEO optimizacija?
Delavnica je bila zelo dobro sprejeta, zato je bila napovedana nadaljevalna delavnica, ki bo omogočila udeležencem nadgradnjo znanja in še večjo osredotočenost na uporabo orodij kot so ChatGPT, ki jim bodo olajšala in pohitrila izvajanje optimizacije spletnih strani.
Udeleženci so bili navdušeni nad predavateljem, Matijo Zajškom, ki je kot strokovnjak za digitalni marketing iz izkušenj in prakse delil svoje znanje ter praktične nasvete. Po delavnici so udeleženci pridobili dragocene vpoglede v SEO svet ter pridobila orodja in strategije, ki jim bodo pomagali izboljšati vidljivost njihovih podjetij na spletu in doseči poslovne cilje. Zdaj imajo močan temelj za nadaljnji razvoj njihovih spletnih strani ter za izboljšanje njihovega uspeha na spletnem trgu.